Ja älskar min familj!

Ja, de gör ja. Min stora familj. Ja gillar hur vi är mot varandra, avslappnade. Det är ingen som är stel å uppblåst, vi bara e. Ja gillar hur alla välkomnar alla "nytillskott" på Thorén sättet. Som att dom alltid vart me, inget märkvärdigt. Alla e lika mycke värda! Ja gillar alla mina extra syskon, vissa träffar ja ofta andra mindre, men dom känns alla som mina extra syskon. Ja gillar alla mina extra mammor å extra pappor som man nästan vill krypa upp i knät på å somna hos, även om ja e 25år. Ja gillar att ,skulle ja vilja de, så e ja välkommen, hos allihop! Vi e en ända stor jättefamilj. Ja gillar hur vi e hemma, hos vem vi än e hos. Ja gillar hur vi bara e, för de e vi verkligen. Ett par siter i köket å tjötar , några sköter grillen, ett par dansar runt stången, alla sköter sig själva men alla e ändå me. Ja e glad att ja e född Thorénare! Än en gång!

Ja hoppas du suttit på ett rosa moln däruppe ikväll Farfar å tittat ner på din stora fina familj å vart stolt för vad du har åstadkommit, för de e ja!
Puss på dig från "lilla nåden"

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag satt här och mös till ditt inlägg, för jag känner precis likadant. Men när jag kom till de sista så började jag storböla, så nu sitter jag här å snorar. Jag tror du har rätt, han sitter någonstanns och är nog väldigt glad och stolt. Kram

2008-06-21 @ 09:47:42
Postat av: Robin

Ångrar att jag inte kom upp. Hade tyvärr andra planer. Får ta det en annan gång. Vi är världens bästa släkt helt enkelt. :) Tycker som både dig och Emma. Han hade vart extremt stolt över sin fina familj.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback