Undra vem som behöver glasögon...

Nu har ja snart fått i väg alla mina inbjudningar, bara ett par kvar... Va tillåme ute klockan 6 imorse för å lämna en! Ja vet!? Va faan gjorde ja uppe så tidigt, å va faan gjorde ja ute så tidigt! Vet inte va de va med mig imorse, kan ju kanske bero på att ja la mig rätt tidigt igår men ändå! Om ja inte hade fått sån satans ångest så tror ja faktist ja skulle kunna sova mig igenom livet, inget vidare liv å leva men guuu så skönt! Sova e de bästa som finns!


Idag har gubbarna på jobbet vart helt sjuka, våran arbetsledare fyllde 44år ida å ja fråga om han skulle äta tårta då , nä ja ska knulla svarar han!? Jaahaa... oookeej!

Haha dom e verkligen helt störda!

Födelsedagsbarnet skulle hjälpa mig å fixa en ett litet problem ja hade i bilen och han hoppar in å sätter sig bredvid mig och ska skruva i en skruv, men han kan inte se nått så han kollar på mig å frågar om han kan få låna mina glasögon, de e bara ett litet problem... Ja hade inga på mig!? Då säger M som åxå jobbar på samma bil, du kan låna mina, å Födelsedagsbarnet kollar på henne å frågar ,har du glasögon! "Problemet" där var att hon hade sina på sig!? Hahaha  Ja veeet ja e kass på å förklara, men va de NÅN som fatta?? Jäjä ja skratta i alla fall så ja höll på å göra i brallan!


Kommentarer
Postat av: Mickis

I GET IT =)..hahahahahahahaha.."tror ja" hihi.. nej men allvarligt ja fattade.. Tack för senast.. riktigt trevligt fröken thoren!!.. den där tutthållaren.. var har du köpt den??.. den bästa någonsin i måste bara ha fleeeer!!.. Så
TACK SÅ JÄTTE MYCKET!! Kram

2008-01-15 @ 22:37:26
Postat av: tojan

Ja fattar me! Vicken tutthållare?! Kramis

2008-01-15 @ 22:46:41
Postat av: Lena

*vrålgarv*
haaaahaha Ni verkar ju har riktigt roligt där på ditt jobb ha ha!!!

2008-01-16 @ 17:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback