Sova är gott....

Ja de har ja fått hört heeeela dan!  "Gott å krama kudde Sara?", "Sov hon gott ida?", "Sara drömde gott inatt förstår ja!" Ja JA JAAA!!!  Imorse vakna ja 25 min efter ja börjat, av att min arbetsledare ringde min mobil å väckte mig! Illa illa å pinsamt värre! Ja fattar inte när ja ska börja va lite mindre trött. Pappis säger att han åxå va väldigt morgontrött när han va yngre, men att de växte bort! Men hallå, ja e faktist vuxen nu, eller? Men jag får fortfarande beställa väckning om ja ska göra nått extra viktigt, jag har fortfarande tre klockor som ringer till vardags och jag kan fortfarande lägga mig vid sex på kvällen och sova runt! Ja då undrar ni säkert hur faan ja kan sova genom alla klockor, å de gör ja inte heller men ja e en jävel på å somna om serrni! Suck! Nu har ja lyckats försova mig två gånger sen ja börja på Volvo och den tredje gången får man varning så nu får de faktist va skärpning fröken Thorén! Skäms på sig!

Igår va ja å kolla på lille Gottfrid som kommer och ska bo hos mig om ett par veckor när han vuxit till sig lite! Han va sååå söt, fast de hade ja ju redan räknat med att han skulle va, vilken kattunge e inte de?! Ja längtar så ja dööör efter lite lurvigt sällskap! Haha Ska bli riktigt mysigt å inte va helt själv, alldeles lagom sällskap med en Gottfrid tycker ja, mer behöver ja inte för tillfället!

Nu känns de som ja har gått in i nån sorts isolering! Ja har väldigt snart uppkörning å e livrädd att matarsystem, luftrycksbromsar å all annan skit ja har tryckt in i min stackars lilla hjärna ska trilla ut genom munnen om ja öppnar den, så ja vågar inte ens svara om nån ringer mig!
Ja har haft körlektion idag å de gick bra å sen har papps vart här puttat in ytterligare lite servostyrning och bränslesystem i min stackars överfulla hjärna! Ja hoppas för guds skull att de här e över nästa vecka så ja kan våga svara i telefon igen!

Måste åxå berätta att mer än en tredjedel av mina bjudna gäster till "pinka" kalaset har anmält att dom kommer! Hur kul som helst! Idag fick ja tillåme svar från en av dom ja skickat till så nu vet ja att dom har kommit fram dom me! De ska bli så jäkla kul och ja ser fram emot de som bara den! Kul att alla e så positiva åxå!
Lets go pink!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback