Obeskrivlig storhandel

En genomstressad, nervös halv-idiot som är på gränsen till sammabrott,  en mamma som har "totally lost the plot" och bara skrattar hysteriskt, och ett stackars litet barn som oavbrutet skriker "Ner" och "mamma" på äventyr genom Uddevallas lågprisbutiker.


När vi e i lågprisaffär nr2 lyckas ja även skämma ut oss rätt rejält, utan att jag riktigt fatta va ja gjorde...

Ja å T står i kassan på Lidl när ja får syn på kondomerna, ja utbrister "Ååå kondomer, kan du hjälpa mig å räkna hur många ja behöver" T ser lite skeptisk ut och kollar sig omkring, jag fortsätter "Men hjälp mig å räkna, hur många behöver ja?!" T kollar på L å säger" L vi kanske ska gå en sväng", då inser ja va ja faktiskt har sagt och vi bryter ihop. Så har inte hela affären redan fattat att ja ska ha x antal kondomer med mig ut, så har vi nu genom vårat gapflabb dratt uppmärksamheten till oss rätt rejält... Jag tar lite skamsen FEM paket kondomer och lägger på bandet, och går lite rosig om kinderna mot kassan! Expediten trodde nog ja skulle ha en riktig helhelg!! Hahaha Men ja trodde alla, inklusive T själv visste att hon har stenkoll på hur många kondomer ja behöver!?


Min bil ,som ja fram tills idag tyckte va rätt stor, va KNÖKAD med påsar, ja tippar på att vi hade över 20påsar å då överdriver ja INTE! Helt sjukt! Värre än när man vart på Ullared tillåme!

Ja tror de rinner lite Taikonblod i mina ådror me....


Nu har ja i alla fall äntligen fått in allt i skåpen med lite våld och sitter framför tvn med en cider, ja vill aldrig mer gå i en affär...


Over and down!!

En något längre variant av dagen finns på taikonmamman.blogg.se


Kommentarer
Postat av: Mickis

*asgarv*.. du är ju för skön ialla fall.. hahahahahahaha..

2008-01-26 @ 14:30:16
Postat av: Emma

Men gud, va köpte du egentligen hehe

2008-01-28 @ 11:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback