Nystädat!

Idag låg ja å snooza i tv timmar tror ja innan ja gick upp, underbart! Världens bästa uppfinning, snoozknappen! haha
Sen gick ja ner på stan å mötte T hos frisören! Trodde ja skulle vart barnvakt åt L, men hon va hos sin pappa så ja kunde bara sitta å titta på! Superkul! Ja har nog vart frisör i ett tidigare liv! Ja älska å kolla på folk som klipper sig! Hon blev skitsnygg i håret och ja tror hon blev väldigt nöjd! Efteråt gick vi hit till min svinstia och som tur va så ville T låna mitt badkar så ja ställde mig å diska å börja plocka lite. Tog bort alla tomtar å juldukar å sånt! Guu så skönt! Kändes bara som ett tvång å ställa fram dom i år ja hade ingen stämning alls! Så de va lika gött att dom försvann igen! Men min vita julstjärna tar ja inte ner. Den hängde uppe året runt i Dingle haha! Sen körde ja hem T å bakmaskinen som ska va hos sin mamma nr 2 ett tag nu. När ja kom hem så fortsatte ja städa igen och nu sitter ja å njuter av min rena och fina lägenhet! E lika rent som i Villa-Willheds tror ja! :)
Skönt å ha de rent innan man börjar jobba så ja slipper vela med de efter jobbet!

Nu ska ja bara slöa i min underbart snygga soffa!
Tjing Tjing!


Kommentarer
Postat av: Emma

Hur funkar den deladevårdnaden? varannanvecka? Fryser du in då så du har den veckan den är hos sin andra mamma? hihi. Ja det är skönt att ha städat. fast jag har änn inte kommit igenom hela huset =)

2008-01-04 @ 20:24:43
Postat av: Alexandra

Här e de inte alltid så rent =)

2008-01-05 @ 10:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback