Motivation! Tack E!

Igår kväll fick jag tillgång till en superhemlig blogg, som ja läste hela natten, nästan iallafall! :) Den var hur kul som helst och ja kände verkligen att jag fick min bloggmotivation tillbaka! YES!
Min mobilblogg funktion har ju gått pajj, så ja kan inte blogga från mobilen längre å då tappa ja lixom sugen, men nu e ja tillbaks igen!! Hoppas ja iallafall... hehe

Så igår när jag låg och läste å blev så där motiverad så ticka klockan på  och ja somna rätt sent vilket innebär att ja vakna rätt sent i dag, halv ett (!!) öppna ja mina blå(-gröna)! Hua, ja har verkligen vänt på dygnet nu den senaste veckan. Så ikväll e de lille sara som ska i säng tidigt å upp tidigt imorn! Får väl se hur de går men försöka kan man ju...

Igår va ja me A å hennes vän på IKEA, mycket käckt! Fick tag på en liten födelsedagspresent så de va bra!
A skulle ha en vit billybokhylla, å dom va såklart slut! E de inte typiskt!? Iårförsig e de väl en av IKEAs mest sålda produkter kanske, men ändå, de finns ju aldrig de man ska ha! Sen följde A me hit å käka hemmagjord pizza å sketgo sallad, hon blev så mätt så hon fick ta en powernap på soffan! haha Hon e skön, ja önskar ja me kunde somna på beställning!

Jag har ju hållt på å letat katt i några veckor nu, så ja skulle kunna ha den nu på ledigheten. Ja, ja skulle ju inte lämna tillbaka den när ja börja jobba alltså, men ja ville inte lämna en liten bebis själv hemma direkt.
Men ja kan inte hitta nån, antingen e dom svindyra, ja betalar inte 6000kr för en KATT!? eller så finns dom flera timmar härifrån eller så är dom typ tre år gammla! HALLÅ!? Vem vill ha en begagnad katt?? Nää!

Nu har planeringen till årets event börjat på riktigt! iiiieee! Ja boka lokalen och bandet igår å börja fixa lite med de praktiska! De e så jäkla kul å ja längtar så ja håller på å dööööö!

Kisses xxx

Kommentarer
Postat av: Emma

begagnad katt haha du är rolig du. Jag längrar oxå till party

2008-01-03 @ 22:29:41
Postat av: sanna

somna på beställning är väll inget du behöver önska att du kunde? haha det kan du ju redan! :D

2008-01-14 @ 22:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback