Morgonstund har guld i mun?!

Ja läste i en bok igår om en man som levde för morgonarna, han tyckte de va den bästa tiden på dygnet, ja tänkte att hur kan man tycka de, de e ju fruktansvärt å gå upp på morgonen, men ja e nästan beredd å hålla med han ida. Det var fortfarande fruktansvärt att gå upp och jag hade alrig rest mig ur sängen om inte T snällt ringt och väckt mig! Men ja måste ändå säga att det känns underbart bra å va uppe nu! Ja har ju hunnit med hur mycke som helst och klockan är bara 10.20!? De e tur man har personliga väckarklockor som kan ringa å prata en vaken! :)

Ja har hunnit med att va nere i tvättstugan och hämta min torra tvätt, torr brukar den ju inte va men nu kom min kära kusin på att de e ingen som tvättar på söndagar vilket betydde att ja kunde ha tvätten där över natten! Suveränt! Sen va ja uppe på vinden med lådorna ja hade röjt ur extra rummet igår. asså har ja lagt in tvätten städat i mina garderober och i badrums skåpet! Guu va underbart de känns å klockan e bara halv elva!? Hur gick de till....




Nu e de bara julsakerna som ska ner i lådorna sen e lägenheten helt tipp topp!!




Och snön ligger fortfarande kvar, så ja ska försöka mig på ett åk ikväll när backen e pistad av alla ungar! hehe Kanske kan få me mig A efter våran kvällspromenad!

image312

Nu ska ja lägga mig på snyggesoffan å försöka påta klart Ts benvärmare.

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja det är allt gott att komma upp på morgonen. Men detta fenomen har jag inte vart med under heela Freddes semester. Fredde tar alltid mornarna och sen har jag svårt att komma upp om inga barn behöver mig=) Hoppas du kommer ut i pulka backen i dag.

2008-01-06 @ 11:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback