Mitt 2007...

Januari:

Började de nya året på en Spårvagn i Götet med massa skönt folk! Sjöng å skråla och var allmänt lyckliga, även om vi hade blitt utslängda från en fest! Men de va ju faktiskt inte vårat fel! Haha

Började ta Lastbilskort

Skaffade ny bil och fick ordning på mitt liv, hm jaa för ett tag i alla fall! ;)

Februari

Var i Karlstad med Sanna och va på Hockey och Nöjesfabriken! Jag är kär i den staden! Vi hade verkligen en toppenhelg!

Var i Borlänge och hälsade på Elin i snön. Körde vägen om Degerfors på vägen hem å kolla på Bullisar! ÅÅÅÅ ja måste få tag på en hund snart tror ja!

Var på hemlig resa och fick mina rosa glasögon.

Jobbade på Dagis och blev kallad för tomten just för mina nya rosa glasögon!? Haha

Gick ner 18kg.

Mars

Körde flyttlass för Jennifer till Stora staden! Ja å Hanna tjattra som två skator hela vägen till Kista.

Lille Carl Viktor döptes i Svenska kyrkan i Oslo och ja körde fel som vanligt! Haha

Va på Scrapbook mässa me Emmsepemms å shoppa loss! De e så kul å pyssla!

Var på Bröllop och blev väldigt berusad, men de e väl de som e meningen på bröllop, eller? Som tur var hann ja ifrån festen innan ja gjorde bort mig, haha!

Lekte krig i Gbg me Emma å Fredde å hans familj! Svetten flödade!

April

Va å Bowla med GB, Ja va GRYM! Vann första omgången, skitkul!

Fick tillbaka en vän, men han trampade i klaveret, så de blev inte långvarigt!

Ullared med Lina!

Maj

Blev av med min älskade rosa mobil, buhuhu

Va på Cruising me Aalex i Trollhättan å röjjde!

Mickis fick en supersöt liten Nicolai, lik mamma som bara den!

Var på prinsessa kalas på Slott Hedegärde

Var på Orust och hade en skittrevlig kväll med Cicci å hennes polare!

Juni

Va i Skottland med mig älskade kusin och partade och shoppade, hur kul som helst! Dit ska ja definitivt åka igen!

Party i Strömstad med Jen, Hanna å Ellen! Skitkul, men jäklar va varmt!! Pust å stön!

Tjejkväll hos Mickis med maaassa Tacos, jösses va vi käka! Gravidmätt!!

Firade Midsommar med Släkten! Kul att ni för traditionen vidare. Sannas nyförvärv gjorde storsucce! Haha Way to go!

Juli

Körde Kustrundan med Rune, kom bara till Väjern då hade Herrskapet somnat! Haha

Augusti

Karstadtour med Aalex, var runt å sökte jobb och kollade på lägenhet. Va ute på kvällen å blev så full så vi fick gå hem, haha Stackars Aalex trodde ja skulle gå vilse...

Fick en ny liten medlem till Thorénklanen, lilla Lova! Välkommen! ;)

Firade Martin med lite Krig i Götet.

September

Gav upp mina Karlstadsplaner och flyttade till Uddevalla istället! Kändes som ett nerköp, men har visat sig bli hur bra som helst! Trivs superbra och älskar min lägenhet! Men har fortfarande inte gett upp Solen i Karlstad! Nångång...

Pappa å Mamma sålde mitt barndomshem, till min Faster så ja kan komma å hälsa på när ja vill, blödig som ja e!

Var i Dublin med Far och Mor.

Var på Överaskningskalas till Bröölan, han blev helt klart överraskad! Haha

Var på Kräftskiva med Lina och blev kalasfull! Haha Jösses, mycket underlig kväll!

Passade Mördar-Arvid i hela 2 veckor, och det var nog sista gången, för han höll på att ta livet av mig!

Hade Halsfluss och va ute med GB! Va lite svårt å svälja ner maten, lättare me drickat! Haha

Oktober

Hade Måndags-mysfylla med Annelie! Som sagt, mysigt!

Köpte ny soffa, ååå va den e snygg!!

Lärde mig att killar är fega jävla svin, som inte kan stå för vad dom gör!

Började jobba på PHS

Va ute å åt me Tjejligan, delar av den riktigt gamla faktist! Hur mysigt som helst de måste vi göra om snart igen!

Tjejkväll på Tanumstrand med fylla å Eva Eastwood! Såå lyckat! Bada å förfesta å sen grym musik! Underbart!

Fick reda på att HannsePans å Ryan-Brajjan ska få liten bebis i April!

Började övningsköra med Tojan!

November

Började ta körlektioner och fick Uppkörningstid på posten.

Va på mitt första "Fadderuppdrag" Med Leia. Ringelirosen, hur mysigt som helst!

Fick magsjuka för första gången i mitt liv! Hua, där fick ja för mina synder!!

December

Ändrade familjeförhållanden, mycket tråkigt, men dom verkar så himla mycket lyckligare båda två som det är nu, och de e ju huvudsaken!

Va på Julfest med nya jobbet, jäkligt trevligt folk! Haha

En mycket kär och gammal vän blev sjuk och låg på sjukhuset, men som tur är blev han frisk, hoppas bara dom snart får reda på vad som e felet...

Firade Jul i Lysekil.

Va på ett misslyckat försök till Raggarfest, som fick ett överraskande slut... Helt oväntat!

Slutade året i Dingle Dårhus! Var annars!? Jag , Lena å Rockern! Bara låg å kolla på film och hade det oförskämt bra! Vem vill man inte få nyårspuss av på 12 slaget om inte ens egna lilla rocker! De e kärlek så de skriker om det!



Måste säga att jag tycker att 2007 har vart ett bra år med massa party och skojjigheter! ;)

Det har hänt en del jobbiga grejer också! Men man lär sig mer om livet när man får motgångar säger dom väl... Jag har lovat mig själv att ja inte ska ha nått nyårslöfte, för jag kan ändå inte hålla dom, men ja ska nog ändå försöka med ett... Jag ska bara se framåt och försöka att glömma det dåliga som vart! För ja har insett att de hade ändå inte kunnat sluta på nått annat sätt, de va dömt å misslyckas!


Så mitt nyårlöfte ska bli; Älta mindre! (Får väl se hur de går, för ja e ju proffs på å älta...)


Gott Nytt år mina vänner!

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Emma

Roligt att läsa om ditt händelserika år.

2008-01-02 @ 10:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback