Vinden har vänt.

Äntligen ser man ett ljus i tunneln, känns som ja har sagt de sååå många gånger tidigare, ja tror ja lever i en berg-och-dal bane bubbla, men nu ser de faktist ljust ut igen! De e så underbart skönt när man får den känslan! Ja pratar såklart om ett stort åskmoln som hängt över mig ett par månader nu.


Har känt mig som en liten Kalle Anka som sitter å surar å sneglar bort mot Ankeborg, där Joacim von Anka har sin "lilla" pengapool å bada i! E sååå jäkla trött på när man inte kan göra nått utan att de ska va ett "problem"! Ja har inte kunnat hänga med på nått, men nu ska de bli ändring. Joacim von Anka kan ta sig i häcken!! Han kommer inom kort kunna snegla mot lyxens överflödiga liv på TUREBORG istället!! (Drömma måste man få göra...)


Jag vet att de bara har gått en vecka sedan lön, men ja känner verkligen att ja har kommit på grön kvist, kylskåpet är (fortfarande) fullt, jag har börjat betala av min skuld, köpt nya linser, sparat en slant och har fortfarande en rejäl hög kvar till resten av månaden! YAY! Kan de vara så att ja äntligen har lärt mig!? Hoppas, hoppas, hoppas!!


Jag har hittat världens snyggaste å smartaste skrivbord åxå ! Har ju maaassa planer på mitt extra rum, (Gottfrids rum,Hihi...) och dom går upp å ner hela tiden så de kanske e tur att man just nu inte har nån pengapool å dyka ner i för då hade ja nog fått lägga ut X antal grejjer på blocket igen så fort jag ändrat mig, för ja tror ja e inne på tredje inredningsplanen! Men hur som helst så måste ja i alla fall ha ett skrivbord! Fast de står ju inte högst på priolistan just nu, har ett par grejjer som måste betas av innan de e aktuellt. But some day...


Igår va sista anmälningsdagen för mitt kalas åxå, å ja e verkligen SUPERGLAD att de e så många som vill va med och göra min 25-årsdag till årets händelse för mig (klump i halsen...). Ja längtar så ja håller på å dö, å har så jäkla mycke ideer så de e tur att de e ett tag kvar så ja kanske kan hinna å sätta några av alla mina planer i verket!  

Det är även superkul att så många insett allvaret med den rosa klädseln(hehe...), tillåme min söta pappa har haft stora planer på sin klädsel haha, får la se hur de går me dom...


Åsså slutligen till Lille Gottfrid, allt är färdigt och inhandlat för den lilla krabaten, så nu är de bara å komma! Ska få hämta han om två veckor å va ja längtar...


Kommentarer
Postat av: Sanna

Om du lärt dej, så kan du väll va söt o lära mej med. :D Behövligt som du vet Puss!

2008-02-02 @ 18:33:01
Postat av: Emma

Vill intye vara den negativa, men att du skulle kunna lärt dig på en månad är jag mycke tveksam till lilla Sara "slösa" Torén hihi. Kram

2008-02-02 @ 20:52:01
Postat av: Lena

Jag lääääääängtar meeeeeeeeeee till ditt kalas!

2008-02-03 @ 14:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback