Underbara Ni!!

Vilken födelsedag ja har haft, helt otroligt!! Sms och telefonsamtal har fullkomligt haglat, de börja 03.40  med underbar Martin som alltid e först! :) Å sen har de hållt på så fram till nu! Ja e imponerad av er allihop, de känns verkligen som ALLA ja känner har hört av sig! Så jäkla kul!  TACK!


Idag har mina jobbarkompisar också vart urgulliga, ja blev så jäkla chockad så ja höll på å ramla ur bilen!
Efter två rasten stängs plötsligt musiken av och hela fabriken (vår flygel...) sjunger "ja må hon leva för" mig! MIG!? Shit vilken känsla de va!! Jag fatta först inte va som hände, sen gick de upp för mig att de faktist va mig dom sjöng för å då höll ja på å dö! Min arbetsledare hade ringt bort till en annan avdelning å bett dom stänga av musiken så dom kunde sjunga! Ja kände mig så jäkla uppskattad, skönt å veta att dom trivs med mig! (Vilken tur...) J Sen kom de ballong på min nästa bil på linan till mig, hade ja inte blitt så jäkla chockad hade ja lipat ihjäl mig!! TACK!!


Sen kom Mor å Far å Svea med pajfyllning å present, fick en JÄTTEFINT Guldsmycke, som dom låtits göra av min älskade (bortgångne) Farfars förlovningsring! Verkligen kul att få ha ett sånt fint minne runt halsen, och kul att man forfarande kan se farmors namn och datumet i den.

Därefter va de The Fabulous, Fam Taikon som stod på tur vid ringklockan, och dom märks när dom kommer! Haha De va full rulle från dom kom till dom gick, stackars Gottfrid har knappt rört sig sen ja stängde dörren efter dom, han lär väl ha träningsvärk imorn! Hihi Fick en biljett till Köpenhamn, och filmen "This is England", ska bli så superkul å lyssna på gröthalsarna med Taikonmamman!

Å sen kom Fasters Rocker-Guldklimp med sin mor å far å Alexandra, å StorFaster å Moster me massa fina blommor!!

Vi åt å mumsa så de stod härliga till, ljudnivån va helt klart över det normala för mitt hem, men vi hade jättemysigt!

 Nu ska ja å Gottfriden sova sju kvart i timmen och drömma fina drömmar om alla mina nära å kära! Är så himla glad att ja har er alla, ni har verkligen gjort min födelsedag fantastisk... Nu blir ja blödig men ja har verkligen känt mig älskad idag, och det har vart en underbar känsla...


Puss å TACK!!! allihopa


((Tror de kommer titta ut en bebis inom en väldigt snar framtid, hoppas den lill*  hinner komma på "min dag då, nu när h*n lyckades missa sin fars...))


Ska försöka lägga in lite kort men de får bli imorn för nu ska ja sooooooooova!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback