'cos I'm a Truckdriver, yes I am!

Ja nu äntligen kan ja pricka av ytterligare en sak på min "Att-göra -innan-ja-dör-Lista"...


(X)Ta Lastbilskort

Kändes som ett helt grustag lyftes från min lilla hjärterot igår morse när den enormt bra "Provinspektorn" Godkände mig, efter att för två veckor sedan underkänt mig på körprovet till Tung Lastbil!
Han hade en väldigt lugn inverkan på mig, och de behövdes vill ja lova, herrejösses nu förstår ja innebörden i uttrycket "Att skaka som ett Asplöv"...  Hursomhelst så klara ja de iallafall denna gången å de va underbart!
Nu ska ja bara se om ja kan försöka hitta ett helgjobb, så ja kan betala räkningen på de här kalaset så småningom. Hua...


Den här veckan har vart sjukare än vanligt på jobbet, de måste va löptider eller nått, för gubbarna e hel tossiga! Ja skrattar heeeeela tiden! Har fått träningsvärk i käkarna! Men som tur va hittade ja strechövningar för ansiktet i en tidning på jobbet så nu försöker ja strecha lite in emellan, för de e väldigt tydligt att ingen tänker ta hänsyn till min träningsvärk, inte ens när jag sitter på golvet i en hög å kvider " Aj de gör ont, sluta, ja kan inte skratta!" Nä, de struntar dom fullständigt i, tur att ja har mina övningar....
De e lite synd att allt dom gör å säger inte e lika roligt när man kommer hem å ska sätta sig här å blogga, då försvinner lixom allt ur hjärnan å de som finns kvar får mig å höja på ögonbrynen åt mig själv! Då undrar ja va faan de e me mig, å mitt andra jag svarar  irriterat "Mäh de VA roligt".... De e nått magiskt innanför Pinins väggar tror ja för där e ALLT roligt! Ja tycker tillåme att de(än så länge....) e roligt å gå upp på morgonen... Nä sakta i backarna de tar ja tillbaka, men när man väl har gått upp å e på väg dit så känns de iallafall... Äh va faan! Ja trivs helt enkelt.... Ja fattar inte varför ja alltid ska linda in, å aldrig kommer till sak!
Ja e iallafall jävligt glad att ja har hamnat me så gött folk!

Nu har alla utom fyra stycken hört av sig om kalaset och de verkar som vi blir ca 50pers med bandet inräknat, å ja e verkligen såååå himla glad att de e så många som e så positiva!! Igår börja ja å fixa lite med diverse foton som ja ska ha lite kul me hihihi....

Nu ska ja snart gå låååååångpromenad me A, ska bli gött å röra på fläsket!

Kommentarer
Postat av: Emma

ja det skall bli sååå roligt. kramiz

2008-02-07 @ 19:17:21
Postat av: tojan

Underbara rara lilla sara....
Du e så jäkla bra! Så himla cooooolt att du har lastbilskörkort, har skrutit om dej för tre pers ida, bara så du vet! Nu vill vi ut å åka...

2008-02-07 @ 23:59:34
Postat av: Sofie

Grattis..

2008-02-08 @ 10:18:07
Postat av: Elin

Åh, låter verkligen skitskoj med ditt kalas! Nästan så att man ändrar sig, men vi får ha skoj i stället när jag kommer till påsk:) Då kan jag få rå om dig för mig själv:P

Grattis än en gång till Lastbilsförkortet!

2008-02-08 @ 11:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback