Valleyroad<3

Nu sitter ja på mitt älskade Valleyroad me datorn uppe på en tvätthög för å ha tillräckligt med signal på nätverket ja snyltar på! Hehe Hade sån tur att det är nån vänlig själ(tror de e Pucken) som inte har skyddat sitt nätverk!

Ida har vi vart i skogen å grillat å myst! Å min äskade lilla Rocker hade givetvis me sig bössan! Man kan ju inte va i skogen utan Bössan! Han tyckte nog de va konstigt att Tore fick stanna hemma , men han hade iallefall me sig sina hörselkåpor, man vet aldrig när de dyker upp nått man måste panga! Han e så jäkla go nu. Och han e fullkomligt såld på sin lilla Farfar. Finns ingen som slår han nu! Haha e ingen ide å försöka ens. Ja stod utanför fönstret när ja kom å muppa mig å han stod innanför å skratta, när ja kommer in så säger han Gjilla korv, Faffar!!?  ... Å där kom Faster ja., men var e Farfar!? Haha
Farfar blir så lycklig så han skiner i kapp med solen så de bjur ja på! Farfar e trots allt världens bästa de håller jag gladeligen me min lilla Rocker om!

Hade några bilder me men de går inte å ladda upp dom nu! Får prova imorn!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback