Så!

Ida har ja haft bra flyt för en gångs skull. Ja har hunnit allt ja skulle å sitter nu färdig å väntar på mina gäster :) De har inte hänt på väldigt länge, varken gäster eller så här mycke tid innan dom kommer faktist! Känns lite som när man precis hade börjat gå på krogen å man höll på å gjorde sig iordning hela dagen. Enda målet för kvällen va att bli full. Mmmmm... underbara minnen... som slutar i rännsten :S De tänkte ja försöka undvika ikväll. Men tyvärr har rännsten vart dom 50cm mellan min säng och väggen ett par utekvällar nu. Kan de bero på att ja börjat dricka sprit igen å inte bara öl?! Nån som hänger me? inte ja...

Ikväll ska vi ha lite glöggkväll här. Ja har städat å julpyntat å irlänsk musik sprutar ur högtalarna. De e underbart. De e fint.

Hade ju tänkt mig å försöka få till en ny design, men ja kom på den briljanta iden att ja tror ja ska försöka scrappa en header istället. Å scanna in den... Kan kanske bli skit, men de e ju värt ett försök. Så de dröjer lite me ny design. Men tydligen räckte de me å bara skriva att de skulle ändras på saker så fick ja lite blogglust! :)

Nu ska ja knäcka den första ölen och sätta mig ner å mysa lite innan alla kommer


Kommentarer
Postat av: jen

det låter helt ljuvligt! kanske vi kan hinna med att ses ngt i jul? hade varit kul o träffa dig! vääldigt längesen nu hörrö.. mys på! kram

2008-12-14 @ 18:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback