The love of my life?

Ok,Ja har alltså gått me på en kontaktsida på nätet, va har ja att förlora lixom de kan ju va kul. Men herre jävlar vilka jävla idioter de finns, å där e ju verkligen alla samlade på ett ställe(inklusive mig!? Hjäälp... :S) Ja ja skitsamm, i alla fall så va ja inne på sidan igår å skulle kika lite å då hade ja fått ett brev. Å de va bara så jäkla kul att ja bara måste dela me mig haha



Hej! xxxxxxx , du värkar Trävlig Tjej som bor i närheten till mig , som är ju xxxxxxx , Trollhättan bo , single , har inte barn också , en Gentlimman som är 37 Årig , Mucket finare än i Foton , svart hår , Bruna ögon , mörk bruna skägg , 175 cm , 64 kg .

Jag pratar 6 olika språk samt skriver och läser . har bra Röst Sjunger och Spelar MUSIK instrument Samtidigt i olika språk , Simmar i olika Sytil , Forskare , UIppfinnare Uttvecklare , Alternativ Energi Sytem , Elektronik , Industri Robotar , Vätegas
Uttrustningar ,

En Trävlig Kille är jag på grund av jag kan röra mig mycket snabbt inom kort tid , mina kompisar kallar mig för LEOPARD , och på grund av jag är mucket intellegens, kompisar och andra människor kallar mig för PROFESSOR .

Jag är en Ärlig , Generös , Artig , Rak , Respektfull ; spesiellt mot min Tjej , Tålamod , Humoristsk , kommer oftast till min Tjej med Presenter , jag vill gärna veta mer om Framtids Tjejen , ve m vet kanske DU ! Varför inte , och vill gärna väta om hennes FAVORITA FÄRG , PARFUM , BLOMMOR , KLÄNNING , ÄDEL STEN (Som Smycke) , jag har lyst och hålla I KÄRLEK Sammanhang med min PRINSESSA , för utan KÄRLEK GÅR INTE.

jag är Duktig och laga mat av olika mat rätter av olika länder , har lyst att lyssna på min Tjej Lång lång när non Berättar någonting åt mig , genom att titta inom hennes fina ögon , mycke nära och kyssa henne oftast , att hon fatta är jag älskar henne och har lyst att lyssna på henne , och je henne Glädje .

Jag tänkte att , vi som bor i närhäten till varann , vad sägs om du skriv till mig jag vill veta mer om dig och dina SKÖNHETER , Samtidigt jag tänkte ge oss mera Sjans , genom att träffa varann , om du vill jag åker gärna fram till uddevalla , elller om du vill kan gärna åka fram till Trollhättan , och jag betalar din tur retur resa kostnaden väldigt gärna , för jag bor ensam , i en mycket lux område i Trollhättan , och lära oss känna varann , Spesiellt idag är Fredag och vi har Lördag & Söndag som följer , jag är lädig av jobbet personligen dessa dager , så blir bra tillfälle att lära oss känna varann .

jag är en stark kille som tar hand Både Ekonomiskt och Sexuellt om min Tjej Gärna , och tittar inte på andra Tjejer när DU ÄGER MIG , jag kommer att bli din men bara din .

Så bestämm dig under helgen nu att träffas med engång , man känner varann mycket mycket mer .

Om du också enteresserat skriv till mig , jag kan ge dig min MOBIL TELEFON NUMMER , så vi Träffas , och vem vet Möjligen vi trivvs med varann och Jag blir din KILLE du är min SÖT TJEJ Älskar varann , och planerar våran framtid , Varför inte .

KRA KRAM STOR KRAM

XXXXX




Snälla vänner! Tror dom på fullaste allvar att man går på den här skiten! ?
The love of my life? Kiss my ass!!
Hahaha


Kommentarer
Postat av: Elin

Det låter som en karl som inte har alla bestsick i lådan alltså.

Postat av: Jen

AAAAAHHHHHHHHHAAAAAAHHHHHHAAAAHHHHAAA!!!!!! AASGAARV! sicken tok..

2008-08-31 @ 11:14:01
Postat av: Sonja?

HAHAAHA! Jag dör! Men där har du ju funnit en riktig 10 poängare sara, honom tycker jag du ska satsa på! Åk och träffa! ja idag!

2008-09-01 @ 17:43:10
Postat av: Lina

Hahahaha, detta är så sjukt roligt!!! Hahahahahahahahhahahahah!!!!!

2008-09-02 @ 18:03:40
Postat av: Lena

VRÅLGARV Ha ha aha fyyyyfannn va kul!!!herregud ha ah!

2008-09-04 @ 10:39:55
Postat av: Ferhat

Vill du att din blogg ska bli till dagens blogg? Gå då in på min blogg http://Ferhat.blogg.se/ eller gå in på http://ferhat.blogg.se/2008/september/dagensblogg.html och kommentera om att du vill vara med. Glöm inte att skriva in din bloggadress och imorgon vid 16.00 tiden berättar jag om vilken blogg vinner. Så titta in där :).

2008-09-04 @ 10:51:39
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback