Mitt kall i livet?

Jaa, ja tror bannemig ja har hittat de! Jag har vart på inträdesprov till Svenska frisörskolan i Trollhättan ida. De va såå kul! Å de kändes verkligen rätt. Ja fattar inte att ja inte gjort de här tidigare. Men samtidigt är ja glad att ja är lite äldre när ja gör de. För första gången i mitt liv tror ja att ja e redo för skolbänken! De e ju inte klokt, trodde ja aldrig skulle hända.
Ja fick först göra en intervju på papper, frågor om hur jag e som person och varför jag vill bli frisör. Sen fick jag göra ett praktiskt prov då hon gjorde ett antal saker före mig och jag skulle kopiera. Fick sätta i en permanent rulle, "låtsasklippa" lite och "färga" en utväxt. Hon tyckte ja va duktig. Jag blev glad! :) De kändes så jäkla rätt! Hoppas bara ja kommer in åxå...

Sen har ja å Nicke vart å shoppat. Hitta massa bra-å-ha grejjer.




Nu ska ja ut å promenixa i mina nya svettisar.
Puss

Kommentarer
Postat av: Mickis

Fan va nice =)

har också tittat på den utbildningen i trollhättan.. men det blir ju aldrig av att ansöka.. sen har ja inte ekonomin just nu.. man måste ju ha pluggstöd för att överleva också.. :(.. men det är väl den som man är ute på praktik så mkt. Fan va kul Sara.. lycka till!! .. då får du klippa rockiga frisyrer på mig sen, för det är precis en sån frisör du kommer bli.. en som kan fixa lite extrema grejor.. =).. kanske också skulle fixa ngn utbildning i ämnet så kan du ja, jen, hanna, jenny öppna eget sedan.. FAN VA NICE.. ME LIKE.. Köss

2008-08-13 @ 20:42:17
Postat av: Emma

hej, verkar som du står inför ett nytt liv. Jag håller tummarna och hoppas att du får dina spännande förändringar i livet gjorda. Att plugga är för det mesta utvecklande och roligt. Kramar

2008-08-13 @ 21:02:23
Postat av: tojan

Så himla glad för dej! Jag tror att detta e helt rätt för dej ja me! Kör på!

2008-08-14 @ 00:13:10
Postat av: Elin

Åh, va kul att det gick bra för dig! =)

Postat av: Sara

Va rediga ni e på å kommentera töser :D

2008-08-16 @ 10:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback