Jag njuter.

Å de tänker ja me gott samvete gör ett tag till. Ja har "semester" som ja brukar kalla de. Vissa kallar de mellan två jobb andra arbetslös. Ja har semester. Har precis haft första dan. Underbart. Ja njuter av å va ledig, ja njuter av å va vuxen. Ja njuter. Ja kan göra va ja vill, när ja vill, hur ja vill. De e ingen som säger till mig att ja inte får ta en öl en vardagskväll, att ja inte ska va ute sent eller att ja måste gå upp tidigt på morran. Ja e vuxen å ja njuter.


Nu e de färdigt på GB för den här gången, så nu ska ja försöka "catch up" me alla er som ja knappt har sett på hela sommaren. Ha bara tålamod me mig ni e så många, men ja har gjort en lista så ja inte ska glömma nån haha! Ja har ju vart totalt isolerad, but now im back! :)


Ida har ja fixat me sånna där "viktiga vuxensaker"; Vart på Arbetsförmedlingen, vart på gb å skulle lämna tillbaks nycklar(Tog en glass å åkte igen, glömde helt bort nyklarna) å fixat bilen så den ska gå igenom besiktningen. Sen har ja vart hos A å ätit kvällsmat me hon å hennes söta son.


Detta e veckans hittepå som ja tänkte försöka hinna me;


Mormor på öa

Ombesikting på bilen

Varberg fre-sön

Taikonfamiljen som anlänt till stan.

Fira M som fyllde i söndags, me specialfika

Intagsprov på Svenska frisörskolan

Mysfylla me A å ev C som vill ha hjälp me kalasideer, jippie!


Nu ska ja sätta mig å spåna på en ny layout till bloggen, de e dags å byta nu :)

Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback