Pocketböcker på posten!

Ja brukar inte va ett fan av kedjebrev men nu har ja fått ett från min älskade T (ok, ja bad om å få de...) Å De här e riktigt bra. Man ska skicka en pocketbok som man läst till namnet överst på listan, och om kedjan fortsätter kommer man få över 30böcker hem på posten! Skitsmart å billigt. Så ja e de nån som e intresserad å verkligen tänker skicka(ja vill ha massa böcker) så kan ni väl lämna en kommentar till mig. Ja ska skicka 6 brev och en bok inom tio dagar så de e först till kvarn! Kom igen nu bokmalar...

Kommentarer
Postat av: Anonym

de låter ju käckt/ Alexandra

2008-04-15 @ 22:01:25
Postat av: lena

jaaaaaaaaaaaag vill ha en bok!!!!!!

2008-04-15 @ 23:11:51
Postat av: tojan

Ja om du får fler intresserade än du behöver så säj till mej. jag får nämligen mina brev i retur... Tydligen har alla andra i min bekantskapskrets så himla mycker häcken full att dom inte har tid å va me....

2008-04-16 @ 18:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback