Konkurs

Bajsfabriken har lagt ner, gått i konkurs! Tror ja. Inget bajs ida, sicken tur att ja hade de där snacket me Karlsson imorse. Han vill nog bo här, för ja sa till han att om du skiter ida slänger ja ut dig, å han sket inte, måste ju betyda att han vill va här eller hur?! :) Va skönt, för innerst inne e han ju väldigt mysig! Synd bara att man inte tycker de när han hänger i gardinerna...


I helgen ska ja bara ta de lugnt. Ikväll ska ja bada å ta nått gott här på balkongen, om de fina vädret fortsätter. Imorn ska ja övningsköra me T, tvätta å faktist spela Bingo! Helt själv. :) Ja vann en bingolott i en vadslagning på jobbet, så nu ska här spelas! På sönda ska ja bara slappa å kanske ta en cykeltur! Ska bli skönt me en lugn helg.


Har ju lagt in en liten omröstningsfunktion här på min blogg, och har gått å funderat lite på jobbet över denna. Jag kom fram till att de e ju ett ypperligt tillfälle att få ärliga svar om saker å ting, ja menar när man får va anonym kan man väl svara på allt? Så ja tänkte man kan ju fråga precis vad som helst, typ luktar ja svett, e min näsa stor eller nått annat intressant. Så håll utkik för nu vill ja veta va ni egentligen tycker om mig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback