Fredag

Nu har ja precis cyklat å duschat å ligger i sängen med en extremt kurrande karlsson bredvid mig. Skönt att de e freda! Inte för att ja har ansträngt mig speciellt mycke på jobbet (Ida har ja plockat lite sopor å målat ca 20minuter), utan bara för att! Vi ska ta en powernap nu å sen ska vi åka till Fiskebäck å sova över. Ja å papps ska bygga min bakom-soffan-hylla å kanske en kojja till karlsson imorn. Ikväll ska vi käka Thaimat, smaskigt! Ja har verkligen blivit hooked på de, underbart gott!


Tillbaks till jobbet, som dom flesta kanske hört på nyheter å annat så går de ju lite dåligt på Pinin nu. Vilket, för mig, antagligen innebär foten! Inte så kul. Men va faan ska man göra? Där flög mina (någorlunda famtida) planer ut genom fönstret som en jävla brevduva. En dålig jävla brevduva, som inte kommer tillbaks, antagligen... Men ja tror nog de ska lösa sig, har ju mitt lastbilskort nu (ja visste  ju att ja skulle behöva de!) så de e nog inga problems! Vem vill inte ha mig!? ;)


Hursomhelst så finns de tydligen nått avtal som säger att vi MÅSTE va på jobbet även om de inte finns nått å göra, å alla Pininfarina e hemma, annars får vi inga pengar. Får ja sparken kommer ja behöva varenda krona ja kan få, så de e bara å snällt sitta i fikarummet från 07.00 till 15.40 å kolla på film! Nån gång emellanåt kommer nån höjdare in å beordrar nått pissjobb. Men de e bara å le å va glad, vi får ju 120 i timmen för å kolla på film.

De e ja å Thomas å Vääz. Vi kollar på graven. Har sett 6,5 avsnitt av 8 nu. Dom har bara legat här hemma, filmerna, å ja som trodde den va skitkass den serien. Men den e grymt spännande, ja hoppar högt så fort nån rör sig! Vi har rätt trevlig. Ja, Vääz å Thomas. Men de e skönt me helg nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback