Fired!


Ida fick ja sparken, foten, kicken. Blev av med mitt jobb helt enkelt.

Ska jobba denna veckan och tills torsdag nästa veckan. Sen är förmodligen min volvoperiod i livet över, ja kommer sakna alla tror ja, vissa mer andra mindre, hehe. Mina volvotjejer...

Men de verkar ju som ja redan har fått nått annat, ska ringa dom imorn å kolla läget så de löser sig nog!


Vi har vart så rediga två dagar i rad nu å cyklat till jobbet, igår va ja helt dö hela dan på jobbet, gick å gäspa hela tiden men ida lände ja mig riktigt pigg faktist! Stod en bra stund i morse å försökte komma på en bra bortförklaring till att ta bilen ida, men tog mig i kragen å hoppa på hojjen istället. E bra när vi e ett par stycken, för bangar man får man höra de hela dan på jobbet så de e bäst man trampar! :)


Ja va på lite dåligt humör när ja cykla hem ida (läs hungrig) men så hade ja fått en lapp om ett brev som ja skulle hämta, så ja cykla förbi torget. Trodde de skulle va mitt nya körkort, men de va ett stort kuvert hon kom ut med. Spännande. Å när ja öppnat de så upptäcker ja att ja vunnit! Haha å ja som bara har vunnit en gång i mitt liv, ja tror ja va i 10års åldern å vann en kylbox. En liten säkerligen jävligt bra kylbox . Men hur kul va de på en skala, när man e 10? Mor å Far la beslag på den. Men nu hade ja alltså vunnit.

När ja har riktigt tråkigt sitter ja å googlar. Ja ser mig omkring i lägenheten å upptäcker nått som ja googlar. För ett par veckor sen googlade ja min tomma godispåse. Va inne å kika runt på deras hemsida, dom hade en barntävling som de visar sig att ja vunnit! Haha, en liten ryggsäck, den nya schrek filmen å en värdecheck på lösgodis! Skitkul! Bättre än en jäkla kylbox i alla fall.




Igår va ja å klippte mig, å jäklar va kort de blev! Så här kort hår har ja aldrig haft! Ja ser ut som en tillpunkad elvis... Kändes skitbra när ja gick därifrån, men nu vet ja inte riktigt längre, hua. Hoppas de känns bättre när de gått nån vecka, de e så ovant!



Å så va ja å hälsa på Annie Lockhart igår me, å sicken sötnos! Så liten och perfekt! Man blir helt fascinerad av att nått kan va så perfekt! Speachless.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hihi är du inte för gammal för att vara med i en barntävling?=) snygg friss, å så håller jag tummarna på att du får det andra jobbet. Kramis

2008-04-15 @ 21:41:07
Postat av: Emma

mitt namn föll bort

2008-04-15 @ 21:42:00
Postat av: Elin

Låter ju himla härligt att vinna värdecheck på godis!!

2008-04-16 @ 13:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback