Cykel till salu!

Nu ska cykeln bort. Ja orkar inte bli förbannad så fort ja ser den, cyklade ner till Jonna förut å ja ser ut som en räka när ja kommer rullandes! Å de e inte för att ja har så dålig kondis å brinner i fejjat (fast de har ja...) utan för att ja ligger dubbelvikt!
Cykeln ska bort! 3000kr nån som e intresserad?


image454

När ja kommer ner till Göteborgsvägen så plockar min söta lilla vän fram en skinande blank glidare, en kärringcykel, me korg. Å va vi cykla sen! Utan å ligga dubbelvikt!! De e jäkligt kul å cykla! Ja å J cykla ut till Lindesnäs å hem igen.Jätteskönt, å J e så himla snäll så ja fick låna tanthojjen me mig hem.
E den till salu fressten J? Den e ju så fin, inte alls som den där vidriga "snyggecykeln" usch...

Vi ska börja cykla till jobbet. Så imorn ska vi va pigga hela dagen!



Far å mor har vart här ida å lämnat lite grejjer, ja fick min bakom-soffan-hylla och mitt balkongbord+stolar. Tyckte först inte de blev så bra, men när ja har gått här å kollat ett tag så blir de bara bättre å bättre, å när ja fick upp lite grejjer på hyllan blev de hur fint som helst! TACK papps, du e så bra på å fixa! J


160693-456

Balkongen e ja inte riktigt klar med, de blev lite trångt med stolarna men va spelar de för roll, ja ska ju inte precis hoppa hopprep därute så så länge man kan komma ut å in så skitsamm! Ska ha en matta på golvet å klä in plåten och bordet med nått, så kommer de bli skitkäckt! Tror tyvärr inte flamingosarna som T tipsade om kommer få plats...


160693-455


Nu ska ja lägga mig nyduschad i soffan å försöka njuta av att de e Söndag!


Kommentarer
Postat av: Emma

Va fint du fått det, måste snart ta och hälsa på dig och se hur du har det.

2008-04-13 @ 22:57:26
Postat av: Emma

Va fint du fått det, måste snart ta och hälsa på dig och se hur du har det.

2008-04-13 @ 22:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback