Bajs

Ja vet faan inte va ja ska ta mig till med min bajsfabrik till sambo? Ärligt talat. De kan inte fortsätta så här. HELA denna veckan har ja torkat bajs när ja kommit hem från jobbet! FYRA dar i rad har han bajsat på golvet! E detta normalt? Han e snart 4 månader tror ja och har varit rumsren fram tills för några veckor sedan. Ja tror han håller på å bli könsmogen och inbillar mig att han tycker sitt eget piss luktar så jävligt så han inte vill gå in i lådan efter han pissat. Som att de skulle va bättre å göra de i lektunneln, så han inte kan leka i den på hela dagen!? Han måste va störd på riktigt! Igår när ja kom hem hade han bajsat, de kände ja på lukten när ja öppna hans dörr, men ja såg inget. Han hade lyckats (å fråga mig inte hur en katt gör sånt) på nått sätt att få lampan, som stod på ett litet bord, att täcka skithögen!? Ja förstår inte. Den stod allstå uppe på... Detta e en katt. Hjälp!
Kan de va nån sorts jävla hämndaktion från Karlssons sida för att han e ensam hemma på dagarna när ja jobbar?  Eller va håller han på me? Han har ju för katten varit rumsren! E ja hemma å han har en pink i lådan har han ju inga problems me å gå dit igen? Ja behöver hjälp. NU. Innan ja slänger ut han! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback