Grov misshandel...

I Söndags natt hände de nått riktigt otäckt...
Jag visste att jag vart förbannad (läs jävligt förbannad), men att jag va kapabel å göra nått sånt trodde jag aldrig!!
Tydligen har jag har gått å bärt på en rätt rejäl frustration....

Riktigt sjuk känsla att bli så arg så man inte vet va man gör, de lixom bara klicka till inom mig å så bara small de...

Jag som aldrig slåss, jag trodde inte ens att jag visste hur man gjorde!? Men jäklar, jag va ju riktigt bra på de!


Han gick å reta mig tills jag flög på han å dunka hans huvud i betonggolvet tills han va nära medvetslös!
Kommer bara ihåg att jag ville ha tyst på han! Hua... Tyst blev han helt klart!!

De här är en kille som jag egentligen inte känner speciellt väl, men som har funnits i bakgrunden vid ett par tillfällen och som faktiskt enligt mig har vart ett riktigt svin. Han fick va han förtjäna, ett rejält kokt stryk...


Men jag måste erkänna att jag va lite rädd för mig själv när ja vakna...


Kommentarer
Postat av: Lena

Han förstjäna de säkert!

2007-10-17 @ 09:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback