Vill ha Svensk Jul!!

Ja va inne å läste min resedagbok och hittade ett inlägg som ja skrev för ganska precis två år sen ja tyckte de va lite kul.... 




Nu sitter ja här å ångrar ögerna ur mig att ja inte köpte dom satans raggsockarna på Dunnes!! e de meningen att man inte ska ha känsel i tårna när man sitter inomhus!? E de meningen att gardinen ska fladdra när de blåser ute? E de meningen att man inte ska ha varmvatten?? Ha?! E de meningen!!??

Kan nån ta å komma över hit å ta å lära irländarna hur faan saker å ting funkar!! Å gärna FORT, för ja håller på å frysa min lilla röv av mig! :((( Å varför ja skriver lilla.... jo de ska ja tala om, för ja håller på å tyna bort!! thats why!! ok ja kanske överdrev lite så illa e de nog inte((om nu de hade vart illa)) MEN! ja har left på satans flingor nu i två månader nu tror ja!!! förutom när svenskarna va här, då va de pommes!? vart tar vi vägen, pommes me lasange!? de GÅR ju inte!! *lipar*

Ja vill ha fetare gröt å mer arne wiesse i rutan!! Mer JUUUL ja vill ha mer JUL!!!
tänk... en jul utan köttbullar, en jul utan pepparkakor, en jul utan rimstuga, en jul utan glögg, en jul utan rune!!!, en jul utan... SVERIGE!!!! Va har ja gjort!!?? :S de här e inte klokt!! ja får nog göra som Rebecca sa, supa mig fuller helt enkelt!!!

å så sen på tal om de (!?) så ska ju BÅDE elin OCH rebecca åka hem, å lämna mig här!? att dom inte skäms! ;) men ja antar att ja hade min chans å nu e ja för satans stolt för å ta tillbaka de, no biggie!! tänkte ja säkert... :S
så som ja grina när brorsan gjorde lumpen å skulle ha högvakten på julafton, jösses... de va nog tur att han fick bytt bort den för annars vet ju ingen va som hade hänt!!! nä nu får de va nog me de här tyck-synd-om-mig-snacket!!

för ja har de egentligen jävligt bra här, bättre än dom flesta!! har massa pengar som ja kan spendera på precis va ja vill, inga räkningar, inga måsten! helt jävla underbart!!!! grymt lixom!! :D GRAND!! å så två små söta kompisar som e såå snälla mot mig! ;D de kan ju inte bli bättre fast ja har fortfarande ingen svensk jul... *suck*

men man kan ju inte få allt här i livet...

saknar en speciell figur hemmifrån JÄVLIGT mycke nu, men ingen vet vart han e... *snyft*

"We never really grow up, we just learn how to act in public"




Haha skönt p va hemma denna julen, de blir nog inga mer utomlandsjular för min del.... hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback