Teaterbesök nr 1


Idag har jag vart ledig från jobbet och slutfört det första av mina 18 "Fadderuppdrag".


Jag och Leia har vart på vårat första teaterbesök och de va bannemej inte de enklaste att hitta en föreställning som faller en ettåthalvt åring i smaken! Ja leta lääänge innan ja hitta den här, och ja tror de blev så bra de kunde bli. Hon satt i mitt knä i början å bara iaktog men sen va hon allt med på rörelser och annat! Hon e lite svårflörtad den där Baggen så de va allt en rynka mellan ögonbrynen, men ja tror ändå hon tyckte de va kul!
Hon fick en liten broschyr me tanten som höll i föeställningen på å den kramphöll hon hela vägen hem! Haha

De känns som de här va den ultimata presenten och ja ser verkligen fram emot när hon blir äldre och vi kan gå på "riktig teater"!

160693-272


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback