KRIG!

image108
Idag ska ja till Gbg å gå på Svenska Mässan å Spela Laserdome!! iiiiieee! Ja satt precis här å läste om de å blev skitnervös, ja kommer säkert skrika som en dåre. Tänk om nån skrämmer mig!! ÅÅ de ska bli så jäkla kul å leka krig! Världens adrenalinkick!! haha Kommer nog sova gött i natt! :)

Men först ska vi på Mässan, Stämpel å Scrapbook mässan! Hoppas de åxå blir bra, fast ja lär väl inte få nån adrenalin kick kanske! hehe


igår fick ja för mig att de va 1 April så ja satt å klura ut en lögn på vägen till jobbet till slut kom ja fram till att ja skulle lura mor, så ja skicka ett sms om att de va en gammel gubbe som hade slått upp ett tält i min trädgård och hängt sina kläder på mitt streck! Så efter ett tag så ringde hon å fråga hur ja visste de va en gubbe? Hahaha då kunde ja inte hålla mig, april april. Sen lite senare fick ja ett sms från morsan att de inte va 1 April hahaha ja va lite tidig iår men ja lyckades iallafall lura henne! :)


Näpp nu ska ja hoppa i duschen
Tjing tjong!

rockstart.gästbok

Kommentarer
Postat av: Lina

Hahaha, du e så stööörd. Jag hade säkert oxå gått på det. Hoppas att du har roligt idag! Jag ringer till veckan ang. våran promenix... puss.

2007-03-31 @ 17:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback