Herr och Fru Reimbert!

Ett sjudundrande brakkalas, vart de igår! Ett redigt tjohej! :) Go mat å spriten flöda! Haha

Precis som de ska vara på ett riktigt bröllop!! För min del flöda det lite väl mycke, heh men som tur va hann ja ifrån festen innan ja gjort bort mig! De gjorde ja i bilen hem istället. Suck, stackars Alexandra fick stanna två gånger på motorvägen! :(


Å ja måste erkänna att de va inte nå vidare kul att pappa, som skulle sova över hos mig ,fick ta hand om sin redigt packade dotter! Men de va första gången han sett mig redlös och ja e ändå jävligt glad att det inte va för 5-6 år sedan! Han blev nog lite chockad tror ja när han kom runt husknuten å ser mig hängandes över altanräcket! Usch å fy!! Stackars pappa! Han som bara ville hem å sova!

 

Men så kan de gå ibland å e de bröllop så e de! De va i alla fall jäkligt trevligt och både Simon och Elin va jättefina! De va bra hålligång me allsång å lekar å tal, utan att det blev långdraget lixom. Annars kan de ju va lite jobbigt om de e för mycke tal å sånt, men de va precis lagom igår! Lagom e bra!

En riktigt lyckad helkväll med andra ord! Hehe

 

Nu ska ja återgå till å vårda mig och mitt huvud, vi mår inte så bra idag, mitt lilla fejs å ja!

(La in lite bilder åxå om de e nån som vill se, finns fototext på dom flesta!)




rockstart.gästbok

Kommentarer
Postat av: Lina

Ååå, så fina dom var! Å du med, snygging. ;)
När var det som du började på gb? vi får allt ta en ride snart igen... Puss på'rej.

2007-03-27 @ 20:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback