Vatten snälla!

Ja d e tamig faan inte klokt! Kommer ja hem ida svettig å go från att ha hjälpt pappa å städa verkstan hela dagen ( nästan iallfall men de hör inte hit! ) å satt här å sortera lite papper sen ska ja ta mig en kopp te. Nähä, de skulle ja tydligen inte! INGET VATTEN!? De har aldrig hänt mig i de här huset, de e möjligt att de hänt nån gång men inte sen ja flytta in själv! ÅÅÅÅÅ!! Man blir ju så jävla dum i hövvet ( om man inte redan e de ) av sånt därnt! Ja trodde bara de va vid strömavbrott som man får för sig å damsuga hela huset eller ställa sig vid spisen å göra storkok för att man helt plösligt har så mycke tid. Men tydligen e de samma vid "vattenavbrott". Å ja e nog hellre utan el ska ja tala om för hur frächt känns de när man vart på skethuset å varken kan spola lr tvätta händerna å sen ska ut i köket å käka! Men va faan gör man lixom?? Suck! Stod på toa efter mitt besök där med tvål i handen å svärde åt mig själv i spegeln! De kom lixom av bara vanan så ja fick snällt torka av tvålen på en handuk! Som ja ju faktist kan slänga i maskinen, de va ett tag sen ja tvätta! JA HAR INGET VATTEN! undra vilken del av hjärnan de e som inte funkar!?
Har ja inte fått vatten snart så måste ja gå till farbror å hämta lite tror ja för de här går inte! Får ja inte tvätta händerna snart så spyr ja!!

Imorn ska ja jobba på dagis i dingle! Tjoho!! ska bli skitkul! Får nog ta på mig långkissar så ja kan åka pulka me barnen! :) Om de finns nån snö kvar där, den kanske redan e bortskavd! Haha flitiga åkare där!

Till helgen ska min mor å far ta mig på hemlig resa! De ska bli spännande, de ska ta en dag å vi åker klockan 9  på lörda! Undra va de kan vara! De vet ja iåförsig redan för de e min födelsedagspresent, men undra vart vis ka åka! Nån som vet!? ;P

Ska bli gött å jobba imorn! Ska lägga mig tidigt ida så ja orkar upp! :)






rockstart.dagbok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback