ÄNTLIGEN!!

Fy faan den här känslan går lixom bara å beskriva med ett ord (två) FUCKIN AMAZING!!!

Ja de e helt sjukt!!  Har vart i Uddevalla å hämtat min nya bil ida! Kändes nästan som ja hade snott den när ja va på väg hem, kände mig lite malplacerad i en sån fin bil, ny bil! :O
Ja e ju van vid min gamla rishög!! Men ja ska nog vänja mig, Hehe e nog inga problems! :) 
Sitter nu å kollar försäkringar å de va mindre kul skulle man kunna säga! :(( men ja fick tips om Aktsam å de såg bäst ut av där ja kollat! Ja måste ju försäkra vrålåket :D så ja kan ut å bränna!! haha!
Sa senast igår att ja skulle försöka gå om ja ska nånstans i Dingle, men ja tror ja ljög!  :S De kommer bli jävligt svårt!!  Usch nu kommer ja va sådär löjligt stolt ett tag framöver, fast de får man väl elle?

När ja körde mellan Uddevalla och Hogstorp så upptäckte jag att de va stereo knappar på RATTEN!!! WOW!! Ja blev så jäkla glad så ja va tvungen å skrika! Jag, köra en bil ( som tillåme e min ) me stereoknappar på ratten!! helt sjukt... va nästan så ja fick stanna bara för å nypa mig i armen! Sen va ja tvungen å fråga Aalex hur ja fick ur nyckeln!! Haha backen skulle visst va i hade för mig de va nått sånt me Saab! Åsså ska man försöka lära sig vart nyckel ska sitta sen åxå, de kan nog bli en del repor där nyckeln vanligtvis sitter! Hahaha

Nu har ja äntligen fått tillbaka mitt liv!! Nu ska ja börja leva igen;
 Hoppas på ett jobb,ska på intervju nästa månda.
Ja kan börja va lite social igen, för ja har märkt att de e tydligen inte de lättaste å ta sig till Dingle för folk!?  Men nu kan ja ju åxå hälsa på!!

Så håll i hatten för här kommer galningen med Saaben! ( coolt de kändes å skriva de!! ;P )


rockstart.dagbok

Kommentarer
Postat av: Elin

Du får ta å lägga ut en bild å;)
Längta längta längta tills du kommer hit:D yay!

Postat av: Emma

hihi du är galen. Du låter lika glad som jag blev när jag fick min fina kaffebryggare förra året. De kanske säger hur galen jag är oxå hehe. Du får bränna lite däck här utanför så jag får kika på den, bara jag slipper gå ut i regnet =)Kram

2007-01-09 @ 10:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback