Ja vill ha barn me Allan!!

Jaa ida tror ja ja träffa han!! Mina barns far! Allan heter han alltså å han e den charmigaste ja någonsin träffat!! Vilken personlighet! Han sladdar lixom in i hjärtat på en å bygger bo! Helt sjukt!
Ja har tatt kort på underverket men glömde kameran i bilen så kortet kommer imorn! Känns helrätt, skulle kunna leva resten av mitt liv me han men nu får ja nog nöja mig me hans barn istället, men de e faan inte illa pinkat de inte!!
Han har lyst upp hela dagen för mig, 40 mil bara schvischa förbi! ;P Nästan iallafall.

Har precis kommit hem med ett stopp i Uddevalla för ett bio besök! Skönt å va hemma igen, men har verkligen haft en toppen helg hos Elin! Synd att du bor så långt bort bara!

Nä ja ska upp å jobba dagis imorn klockan 6, så de e kanske bäst ja går å sussar snart! Ska drömma om Allan å våra framtida barn inatt!


rockstart.gästbok

Kommentarer
Postat av: Elin

Men snart flyttar du närmre mig juh;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback