Dagis-vik 2 veckor!!

Nu har ja inte skrivit på ett litet tag, så ja ska tacka alla som gratta mig på min dag! :) TACK! Fick massa gulliga sms, mail, vykort å telefonsamtal! Blev helt chockad! De va värstens så poppis ja va! De trodde ja inte! ;P

Ja har inte gjort så mycke sen sist, vart arbetslös å pank! :( de e ingen vidare hit måste ja erkänna! Men nu ringde dom från dagis å ja fick ytterligare två veckor! Tjooohoo! Så nu får du akta dig Fisa-Lisa Larsson för nu ska ja va din fröken i två heeeela veckor! hehe Stackars barn dom blir nog skadade för livet! :)

Ja va me Rockern hos doktor igår, lra alltså ja följde me Lena när Axel skulle på femmånaders kontroll, så de va inge allvarligt precis! Han väger ca 7,5kg nu den lille pluppen! Han e så tjock o go så man bara vill äta upp han!!



Satt å kolla igenom massa kort igår åxå, å hitta skitmycke kul! Bland annat de gamla kortet på huset som ja la in igår. Men ja hitta lite fler kort åxå som ja lägger in så ni kan kika lite!




Åsså hitta ja ÄNTLIGEN ett kort på mig å min älskade Farfar... På min ettårsdag fick ja minsann sitta i knät! :)
160693-76


Å ett på min bil, på Berta å mig i rastaflätor! Synd att de växer ut så fort annars hade ja gärna vart afro igen! :) Gött å slippa tvätta håret! ;P




Pappa ett par år sedan! :)



Å mamma för ÄNNU längre sen! hihi (de e hon som e den minsta på kortet), Å min Morfar som ja tyvärr aldrig fick träffa...


rockstart.gästbok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback