Chaufför

Fick mina nya glasögon igår!! Tjoho! Dom e skitsnygga! Fast när ja kom till dagis ida peka en av ungarna på mig å sa "tomten" tyvärr e han bara 2år så ja kunde inte få nån förklaring!? Men men hans tomte måste haft jävligt snygga brillor! ;D

Fyy va förkyld ja har blitt! :( inge kul alls! Ska nog lägga mig tidigt ikväll igen så ja blir frisk! Måste bara äta lite nybakt bröd först, om ja har nån smak vill säga annars e de ju ingen vits å äta gott brö!

Nån som behöver skjuts till å från Borlänge i helgen? Finns 4 platser kvar! Först till kvarn!

*Sen vill ja bara ge en stjärna åt min duktiga kusin, som fick VG på sin C-uppsats!! Bra jobbat Emmse-pemms! *
rockstart.dagbok

Kommentarer
Postat av: Lina

Tja Sötis! Vad händer i Borlänge då? Har du sett att dom söker folk till new wave (stavas de så...?). Kundmottagare lr nåt sånt... skulle passa dig! Senaste ansökningsdag var den 12:e. Det ligger på arbetsförmedlingens hemsida under munkedal. Jag blev oxå lite sugen, men de blir änna fel håll. Puss!

2007-02-07 @ 10:58:09
Postat av: Emma

Ja visst är jag duktig

2007-02-07 @ 13:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback