Bara 13 dagar kvar...

Idag kommer min lilla mini-sambo hem från utlandet!! De här va tredje gången på bara ett litet tag som hon har vart i England! suck å alla gånger utan mig! Ja får inte följa me! :(( Fyy va taskigt! Men men så e de väl när man har gått å kärat ner sig i en engelskman!! Usch, jaa innerst inne e ja faktist jävligt avensjuk!! Ja vill åxå ha en engelskman!! Å de har ja redan sagt till henne så undra om de e därför ja inte får följa me henne hon kanske e rädd att ja ska ta HENNEs engelskman!? de har ja inte tänkt på ens en gång!! Får fråga henne de! :)

Imorn ska ja me Faster, Emma å Saga på Loppisrunda! Ska bli skitkul! Vi ska börja i Tanum å sen ska vi åka till Halden å Ed å sen ska vi avsluta trippen i Trevliga Hedekas! haha ett riktigt Kärringarally!! Ja har bakat Fyriskaka till oss å fika på å allt, haha!

Sen ska vi ju äntligen åka till Karlstad på Lörda! Bilen e tankad så nu jävlar, ska åxå bli så jäkla kul!! Ja ska gå på hockeymatch å ut å ragga! Haha Skitkul! Sen ska vi bo på hotell ska bli hur lyxigt som helst!! Åsså ( förhoppningsvis ) go frukost åxå!! Smaskens!! :D Sen ska vi ju ta en sväng å kika ut vart vi vill bo! :) Nja men iallafall vilken del av stan som känns bäst för oss!

Nu har ja gjort en vecka på dagis,  de e såå kul! Ungarna e störtsköna! men de e allt en jäkla tur att ja inte har några egna för de hade ja inte stått ut med! Å Lyssna på tjöt å skrik 24 timmar om dygnet! Nä de räcker allt å låna för mig! :) De gör ja gärna!

Guu va tiden går fort!! de e ju bara 13 dagar kvar till ja fyller! :D Undra om ja någonsin kommer växa ifrån att min födelsedag e nått alldeles speciellt!? Ja kommer nog alltid vara barnsligt förtjust i å fylla år! De e ju hur kul som helst! :D Iår har ja lite små planer på å ha ett riktigt barnkalas med marängswish å fiskdamm å grejjer å självklart "sätta knorren på grisen". Men vi får väl se...


Min kära Nicke Nyfiken ( Lina ) har precis startat en blogg, hon blir säkert jätteglad om hon får besök
http://kissevissen.blogg.se


rockstart.dagbok



Kommentarer
Postat av: Nicke

Ååå, va roligt att åka till karlstad! jag vill oxå! istället så ska jag jobba... va gullig du e som lägger ut min adress, jag ska göra desamma! så kanske vi får lite besökare, hihi. hur jobbardu nästa vecka då? jag är ledig på tisdag. ha de bäst! puss.

2007-02-01 @ 22:45:06
Postat av: Sonja-Sambo

ja jag är nog lite skrajsen för det! men nåväl du kan få låna han lite ändå om du inte hittar en egen haha sambos delar allt.
IMORRN ÅKER VI!!! Det ska bli så kul! jag ska nog gå o lägga mej nu, så det blir morgon snart ;) haha
och kom dej iväg från bullarn så jag kan ringa dej, detta går ju faktiskt inte.
älskar dej min gris! hörs sen

2007-02-02 @ 11:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback