Bowlingproffs?

Hahhaa Vilken jävla röta ja hade igår! De måste vart nån motsats till freda den 13:E som gällde mig, för ja hade snarare tur. Måste tyvärr erkänna att de ICKE va skicklighet! :D


Vi va ju alltså på firmafest me Gb Glace igår å bowla i Trollhättan! Å tror de eller men men ja sopa faan banan me varenda en av dom! Hahaha Vann första serien storslaget å fick 4 strikes på rad! Hahaha Kanske ska tillägga att sist gång ja bowla flög kloten bakom mig i stället för framför mig! Men ja har tydligen jobbat upp nån jävla omedveten strategi, för ja fattar inte hur de gick till, men de va iallafall jävligt kul å de va nog fler än ja som blev förvånade haha!! Men sen gick Rolle om mig i serie två å tog hem segern, så ja hamna på tredje plats! Men guu va kul de va! Sen käka vi där på Buddys och de va smaskens å gratis! Å gratis e ju gott! :) De tyckte Snyltar-Stefan me haha. Sen gick vi vidare till Bishops Arm å drack några öl till. Mycket trevligt, fast ja har nog aldrig vart me om att Gb gänget e tråkiga precis. De e helt sjukt att man lyckas samla alla halvgalna idioter på ett å samma ställe! Inklusive mig haha Ja trivs som fisken i vattnet, kommer bli en bra sommar!!





Å ja va så duktig å drog i mig 2 liter vatten när ja kom hem så ja e knappt bakfull alls! Guu så skönt!



rockstart.gästbok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback